Datenschutz

1. Datenschutz auf einen Blick

Allgemeine Hinweise

Die folgenden Hinweise geben einen einfachen Überblick darüber, was mit Ihren personenbezogenen Daten passiert, wenn Sie unsere Website besuchen. Personenbezogene Daten sind alle Daten, mit denen Sie persönlich identifiziert werden können. Ausführliche Informationen zum Thema Datenschutz entnehmen Sie unserer unter diesem Text aufgeführten Datenschutzerklärung.

Datenerfassung auf unserer Website

Wer ist verantwortlich für die Datenerfassung auf dieser Website?

Die Datenverarbeitung auf dieser Website erfolgt durch den Websitebetreiber. Dessen Kontaktdaten können Sie dem Impressum dieser Website entnehmen.

Wie erfassen wir Ihre Daten?

Ihre Daten werden zum einen dadurch erhoben, dass Sie uns diese mitteilen. Hierbei kann es sich z.B. um Daten handeln, die Sie in ein Kontaktformular eingeben.

Andere Daten werden automatisch beim Besuch der Website durch unsere IT-Systeme erfasst. Das sind vor allem technische Daten (z.B. Internetbrowser, Betriebssystem oder Uhrzeit des Seitenaufrufs). Die Erfassung dieser Daten erfolgt automatisch, sobald Sie unsere Website betreten.

Wofür nutzen wir Ihre Daten?

Ein Teil der Daten wird erhoben, um eine fehlerfreie Bereitstellung der Website zu gewährleisten. Andere Daten können zur Analyse Ihres Nutzerverhaltens verwendet werden.

Welche Rechte haben Sie bezüglich Ihrer Daten?

Sie haben jederzeit das Recht unentgeltlich Auskunft über Herkunft, Empfänger und Zweck Ihrer gespeicherten personenbezogenen Daten zu erhalten. Sie haben außerdem ein Recht, die Berichtigung, Sperrung oder Löschung dieser Daten zu verlangen. Hierzu sowie zu weiteren Fragen zum Thema Datenschutz können Sie sich jederzeit unter der im Impressum angegebenen Adresse an uns wenden. Des Weiteren steht Ihnen ein Beschwerderecht bei der zuständigen Aufsichtsbehörde zu.

Analyse-Tools und Tools von Drittanbietern

Beim Besuch unserer Website kann Ihr Surf-Verhalten statistisch ausgewertet werden. Das geschieht vor allem mit Cookies und mit sogenannten Analyseprogrammen. Die Analyse Ihres Surf-Verhaltens erfolgt in der Regel anonym; das Surf-Verhalten kann nicht zu Ihnen zurückverfolgt werden. Sie können dieser Analyse widersprechen oder sie durch die Nichtbenutzung bestimmter Tools verhindern. Detaillierte Informationen dazu finden Sie in der folgenden Datenschutzerklärung.

2. Allgemeine Hinweise und Pflichtinformationen

Datenschutz

Die Betreiber dieser Seiten nehmen den Schutz Ihrer persönlichen Daten sehr ernst. Wir behandeln Ihre personenbezogenen Daten vertraulich und entsprechend der gesetzlichen Datenschutzvorschriften sowie dieser Datenschutzerklärung.

Wenn Sie diese Website benutzen, werden verschiedene personenbezogene Daten erhoben. Personenbezogene Daten sind Daten, mit denen Sie persönlich identifiziert werden können. Die vorliegende Datenschutzerklärung erläutert, welche Daten wir erheben und wofür wir sie nutzen. Sie erläutert auch, wie und zu welchem Zweck das geschieht.

Wir weisen darauf hin, dass die Datenübertragung im Internet (z.B. bei der Kommunikation per E-Mail) Sicherheitslücken aufweisen kann. Ein lückenloser Schutz der Daten vor dem Zugriff durch Dritte ist nicht möglich.

Hinweis zur verantwortlichen Stelle

Die verantwortliche Stelle für die Datenverarbeitung auf dieser Website ist:

Fräuleinstift Ehreshoven

rechtsfähige Stiftung des bürgerlichen Rechts

Schloss Ehreshoven

51766 Engelskirchen

Telefon: +49 (0) 2263 3021

E-Mail: info@stift-ehreshoven.de

Verantwortliche Stelle ist die natürliche oder juristische Person, die allein oder gemeinsam mit anderen über die Zwecke und Mittel der Verarbeitung von personenbezogenen Daten (z.B. Namen, E-Mail-Adressen o. Ä.) entscheidet.

Widerruf Ihrer Einwilligung zur Datenverarbeitung

Viele Datenverarbeitungsvorgänge sind nur mit Ihrer ausdrücklichen Einwilligung möglich. Sie können eine bereits erteilte Einwilligung jederzeit widerrufen. Dazu reicht eine formlose Mitteilung per E-Mail an uns. Die Rechtmäßigkeit der bis zum Widerruf erfolgten Datenverarbeitung bleibt vom Widerruf unberührt.

Beschwerderecht bei der zuständigen Aufsichtsbehörde

Im Falle datenschutzrechtlicher Verstöße steht dem Betroffenen ein Beschwerderecht bei der zuständigen Aufsichtsbehörde zu. Zuständige Aufsichtsbehörde in datenschutzrechtlichen Fragen ist der Landesdatenschutzbeauftragte des Bundeslandes, in dem unser Unternehmen seinen Sitz hat. Eine Liste der Datenschutzbeauftragten sowie deren Kontaktdaten können folgendem Link entnommen werden: https://www.bfdi.bund.de/DE/Infothek/Anschriften_Links/anschriften_links-node.html.

Recht auf Datenübertragbarkeit

Sie haben das Recht, Daten, die wir auf Grundlage Ihrer Einwilligung oder in Erfüllung eines Vertrags automatisiert verarbeiten, an sich oder an einen Dritten in einem gängigen, maschinenlesbaren Format aushändigen zu lassen. Sofern Sie die direkte Übertragung der Daten an einen anderen Verantwortlichen verlangen, erfolgt dies nur, soweit es technisch machbar ist.

Auskunft, Sperrung, Löschung

Sie haben im Rahmen der geltenden gesetzlichen Bestimmungen jederzeit das Recht auf unentgeltliche Auskunft über Ihre gespeicherten personenbezogenen Daten, deren Herkunft und Empfänger und den Zweck der Datenverarbeitung und ggf. ein Recht auf Berichtigung, Sperrung oder Löschung dieser Daten. Hierzu sowie zu weiteren Fragen zum Thema personenbezogene Daten können Sie sich jederzeit unter der im Impressum angegebenen Adresse an uns wenden.

SSL- bzw. TLS-Verschlüsselung

Diese Seite nutzt aus Sicherheitsgründen und zum Schutz der Übertragung vertraulicher Inhalte, wie zum Beispiel Bestellungen oder Anfragen, die Sie an uns als Seitenbetreiber senden, eine SSL-bzw. TLS-Verschlüsselung. Eine verschlüsselte Verbindung erkennen Sie daran, dass die Adresszeile des Browsers von “http://” auf “https://” wechselt und an dem Schloss-Symbol in Ihrer Browserzeile.

Wenn die SSL- bzw. TLS-Verschlüsselung aktiviert ist, können die Daten, die Sie an uns übermitteln, nicht von Dritten mitgelesen werden.

Widerspruch gegen Werbe-Mails

Der Nutzung von im Rahmen der Impressumspflicht veröffentlichten Kontaktdaten zur Übersendung von nicht ausdrücklich angeforderter Werbung und Informationsmaterialien wird hiermit widersprochen. Die Betreiber der Seiten behalten sich ausdrücklich rechtliche Schritte im Falle der unverlangten Zusendung von Werbeinformationen, etwa durch Spam-E-Mails, vor.

An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Confecta res esset. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Hoc mihi cum tuo fratre convenit. Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L. Duo Reges: constructio interrete. Eadem fortitudinis ratio reperietur. Ita multo sanguine profuso in laetitia et in victoria est mortuus. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Ego autem tibi, Piso, assentior usu hoc venire, ut acrius aliquanto et attentius de claris viris locorum admonitu cogitemus. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Sed fac ista esse non inportuna;

  1. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae?
  2. Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia.
  3. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur.
  4. Mihi enim satis est, ipsis non satis.

Et hanc quidem primam exigam a te operam, ut audias me quae a te dicta sunt refellentem. Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur. Sed id ne cogitari quidem potest quale sit, ut non repugnet ipsum sibi. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Et hanc quidem primam exigam a te operam, ut audias me quae a te dicta sunt refellentem. Cave putes quicquam esse verius. Sed nimis multa. Hoc non est positum in nostra actione. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Quae possunt eadem contra Carneadeum illud summum bonum dici, quod is non tam, ut probaret, protulit, quam ut Stoicis, quibuscum bellum gerebat, opponeret.

Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Laboro autem non sine causa; Stoici restant, ei quidem non unam aliquam aut alteram rem a nobis, sed totam ad se nostram philosophiam transtulerunt; Oculorum, inquit Plato, est in nobis sensus acerrimus, quibus sapientiam non cernimus. Atqui perspicuum est hominem e corpore animoque constare, cum primae sint animi partes, secundae corporis. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Gloriosa ostentatio in constituendo summo bono. Num igitur eum postea censes anxio animo aut sollicito fuisse? Tum Quintus: Est plane, Piso, ut dicis, inquit. Causa autem fuit huc veniendi ut quosdam hinc libros promerem. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Ista ipsa, quae tu breviter: regem, dictatorem, divitem solum esse sapientem, a te quidem apte ac rotunde; Nam si +omnino nos+ neglegemus, in Aristonea vitia incidemus et peccata obliviscemurque quae virtuti ipsi principia dederimus;

Quae cum dixisset, Explicavi, inquit, sententiam meam, et eo
quidem consilio, tuum iudicium ut cognoscerem, quoniam mihi
ea facultas, ut id meo arbitratu facerem, ante hoc tempus
numquam est data.

Qui si ea, quae dicit, ita sentiret, ut verba significant,
quid inter eum et vel Pyrrhonem vel Aristonem interesset?
  • Non igitur bene.
  • Ea, quae dialectici nunc tradunt et docent, nonne ab illis instituta sunt aut inventa sunt?

Hoc tu nunc in illo probas. Non semper, inquam; Ac tamen hic mallet non dolere. Me ipsum esse dicerem, inquam, nisi mihi viderer habere bene cognitam voluptatem et satis firme conceptam animo atque comprehensam. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Ita relinquitur sola haec disciplina digna studiosis ingenuarum artium, digna eruditis, digna claris viris, digna principibus, digna regibus. Respondeat totidem verbis. Laboro autem non sine causa; Et summatim quidem haec erant de corpore animoque dicenda, quibus quasi informatum est quid hominis natura postulet. Sumenda potius quam expetenda. Crassus fuit, qui tamen solebat uti suo bono, ut hodie est noster Pompeius, cui recte facienti gratia est habenda; Minime vero istorum quidem, inquit.

Tollit definitiones, nihil de dividendo ac partiendo docet, non quo modo efficiatur concludaturque ratio tradit, non qua via captiosa solvantur ambigua distinguantur ostendit;

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet, ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Itaque eo, quale sit, breviter, ut tempus postulat, constituto accedam ad omnia tua, Torquate, nisi memoria forte defecerit. Audeo dicere, inquit. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum.

  1. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur.
  2. Facete M.
  3. Quid adiuvas?
  4. Illud non continuo, ut aeque incontentae.
  5. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita?
Sic igitur in homine perfectio ista in eo potissimum, quod
est optimum, id est in virtute, laudatur.

Ut enim, inquit, gubernator aeque peccat, si palearum navem
evertit et si auri, item aeque peccat, qui parentem et qui
servum iniuria verberat.

Age sane, inquam. Refert tamen, quo modo. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Ut ad minora veniam, mathematici, poëtae, musici, medici denique ex hac tamquam omnium artificum officina profecti sunt.

Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Itaque sensibus rationem adiunxit et ratione effecta sensus non reliquit. Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Illa tamen simplicia, vestra versuta. Ergo instituto veterum, quo etiam Stoici utuntur, hinc capiamus exordium. Quis istum dolorem timet? De quibus etsi a Chrysippo maxime est elaboratum, tamen a Zenone minus multo quam ab antiquis; Nos cum te, M. Tum ille: Ain tandem? Quare attende, quaeso. Nemo nostrum credebat, eratque veri similius hunc mentiri, cuius interesset, quam illum, qui id se rogasse scripsisset, quod debuisset rogare. Non est igitur summum malum dolor. Ecce aliud simile dissimile. Praeclare hoc quidem. Facete M. Quis est, qui non oderit libidinosam, protervam adolescentiam? Negare non possum. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Scrupulum, inquam, abeunti; Idemne potest esse dies saepius, qui semel fuit? Quo tandem modo? Immo alio genere; An nisi populari fama? Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Hunc vos beatum; Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer.

Roges enim Aristonem, bonane ei videantur haec: vacuitas doloris, divitiae, valitudo;

Quae cum essent dicta, discessimus. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Dat enim intervalla et relaxat. Isto modo, ne si avia quidem eius nata non esset. Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. Ac ne plura complectar-sunt enim innumerabilia-, bene laudata virtus voluptatis aditus intercludat necesse est. Nos cum te, M. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. At iste non dolendi status non vocatur voluptas.

  • Esse enim quam vellet iniquus iustus poterat inpune.
  • Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere.

Bonum liberi: misera orbitas.

Quis Aristidem non mortuum diligit? Fadio Gallo, cuius in testamento scriptum esset se ab eo rogatum ut omnis hereditas ad filiam perveniret. Uterque enim summo bono fruitur, id est voluptate. Bonum patria: miserum exilium. Non est igitur summum malum dolor. Quicquid porro animo cernimus, id omne oritur a sensibus; Nisi enim id faceret, cur Plato Aegyptum peragravit, ut a sacerdotibus barbaris numeros et caelestia acciperet? Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Recte dicis; At negat Epicurus-hoc enim vestrum lumen estquemquam, qui honeste non vivat, iucunde posse vivere. Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Vide ne ista sint Manliana vestra aut maiora etiam, si imperes quod facere non possim. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Sed nimis multa. Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Quibusnam praeteritis? Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Quo modo? Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Cur iustitia laudatur? At, illa, ut vobis placet, partem quandam tuetur, reliquam deserit.

Cave putes quicquam esse verius. Quid enim dicis omne animal, simul atque sit ortum, applicatum esse ad se diligendum esseque in se conservando occupatum? Sed ille, ut dixi, vitiose. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Ita prorsus, inquam; Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser. Quare attende, quaeso.

Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit?